Avatar billede vagabondus Nybegynder
27. marts 2006 - 12:08 Der er 2 kommentarer

Hvordan se hvor mange stk af en given varer jeg har solgt?

Jeg har indtastet div. varer i systemet. Når jeg nu har indtastet div faktura kan jeg ikke se en oversigt over præcis hvor mange stk jeg har solgt af en given varer - kun hvor mange faktura jeg har lavet med de pågældende vare (men på nogle faktura er der 1 stk på andre 3, så antallet af faktura siger jo ikke så meget). Er der nogle som kan fortælle mig hvordan jeg kan se hvor mange stk jeg har solgt af en given varer?
På forhånd mange tak.
Mvh Hanne
Avatar billede mrjh Novice
27. marts 2006 - 13:15 #1
Umiddelbart burde du kunne se det på den enkelte varer i dit varekartotek. Dobbeltklik på varen og kig på fanebladet lager
Avatar billede badper Nybegynder
11. juli 2006 - 19:36 #2
Du kan kun se det hvis du har SS Enterprice