Avatar billede mik28 Seniormester
26. marts 2006 - 19:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med at få netværk til at virke.

Hej Eksperter,

Jeg er løbet ind i et mærkeligt problem med min PDA (Ipaq 2210). Af en eller anden grund virker IE, Messenger og Skype ikke på den mere. Det skal siges at det ellers har virket upåklageligt førhen. Jeg har lidt svært ved at sætte fingeren på hvad jeg skulle have gjort. Der sidder et SanDisk kort i og min router er en Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G. Jeg har aktiveret det trådløse MAC-filter. Det som gør det hele endnu mere mystisk er at Ipaq'en tilsyneladende kobler sig fint op, sådan at forstå at symbolet som viser at den er koblet op viser netop det og netkortet holder op med at blinke. Jeg kan ligeledes bruge MiniStumbler og WiFiFoFum og under settings står den som connected.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
03. april 2006 - 00:31 #1
kan du åbne google.dk
Avatar billede mik28 Seniormester
03. april 2006 - 07:33 #2
Nej det kunne jeg ikke. Hvad der var galt er mig en gåde. Nu har jeg smidt et nyt image på og dermed resettet alt. Nu virker det hele igen.
Avatar billede mik28 Seniormester
14. april 2006 - 18:26 #3
lukker