Avatar billede jj-baumspieler Nybegynder
26. marts 2006 - 15:10 Der er 3 kommentarer

Fejl på linksys opsætningsside

Hej
Jeg har netop fået trådløst netværk, hvilket fungerer upåklageligt. Jeg har dog nogle ting der skal rettes på opsætningssiden http://192.168.1.1 Det virkede fint i starten hvor jeg kom ind på siden og kunne indstille nogen ting på routeren. Skal bl.a. sætte DHCP (eller hvad det hedder) til enten disabled eller max 5 adresser.
Da jeg forsøgte dette første gang virkede det ikke ordentligt og pludseligt kunne jeg ikke komme på siden mere. Siden loader ikke ordentligt i IE og jeg får en lille gul fejmeddelelse i hjørnet. Det sker fra både den bærbare og den stationære
Ved at se detaljer på fejlen kommer følgende besked.

"document.setup.save. er null eller ikke et objekt"

Jeg har forsøgt at resette routeren og tage strømmen fra osv. Det er præcis den samme fejl hver gang.

Udover at skulle rette DHCP skal jeg også lave sikkerhedsindstillinger.

Hvad kan problemet være, og hvad kan jeg gøre for at kunne komme på opsætningsiden igen.

Mvh

Peter
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. marts 2006 - 16:19 #1
Prøv at anvende kablet forbindelse når du laver opsætningen i routeren.
Avatar billede jacla Nybegynder
30. marts 2006 - 19:39 #2
Prøv at skrive følgende i IE: http://192.168.1.1/login.htm
Avatar billede jj-baumspieler Nybegynder
30. marts 2006 - 19:42 #3
Tak for svarene begge to

Jeg har selv fundet løsningen. Jeg resetede ikke min router korrekt, det er nu gjort så det spiller fint nu.