Avatar billede toilet-and Nybegynder
25. marts 2006 - 18:07 Der er 5 kommentarer

Hvad for en pc skal jeg vælge

Hej

Jeg er på jagt efter en bærbar pc (Gerne en Acer)
Den skal bruges primært til tekstbehanling, musik og film afspiller. Til sidst skal den også kunne køre enten
Counter-Strike 1,6 eller Counter-Strike Source over
nettet (trådløst hvis mugligt) og et long-life batteri

Hvad for en kan passe mine behov???
Avatar billede venchil Nybegynder
25. marts 2006 - 18:17 #1
Efter hvad jeg kan se behøver du ikke en high-end bærbar... De fleste bærbare har kræfter nok til at spille Counter Strike, der jo ikke er verdens mest krævende spil (specielt ikke 1.6). De fleste computere kan jo køre tekstbehandling og spille musik og film, så der er jo i princippet frit valg på næsten alle hylder, når det gældere nyere computere der ikke er lavet kun til akkurat at kunne køre Windows. Så det er kun dig selv der skal bestemme hvor meget den må veje, hvor meget den må koste, om du vil have et specielt godt lydkort nu da du vil høre musik og se film...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2006 - 19:12 #2
http://www.eksperten.dk/spm/698080

Luk venligst det ene spørgsmål:
Det er ikke tilladt at:

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.

(http://www.eksperten.dk/regler.phtml)
Avatar billede toilet-and Nybegynder
25. marts 2006 - 21:14 #3
oka
Avatar billede toilet-and Nybegynder
25. marts 2006 - 21:15 #4
Men hvordan???
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
25. marts 2006 - 21:56 #5
ligge dit eget svar og acceptere det... :-)