Avatar billede toilet-and Nybegynder
25. marts 2006 - 17:57 Der er 5 kommentarer

Hvilken Computer skal jeg vælge?

Hej

Jeg er på jagt efter en bærbar pc (Gerne en Acer)
Den skal bruges primært til tekstbehanling, musik og film afspiller. Til sidst skal den også kunne køre enten
Counter-Strike 1,6 eller Counter-Strike Source over
nettet (trådløst hvis mugligt) og et long-life batteri

Hvad for en kan passe mine behov???
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. marts 2006 - 04:44 #1
ca pris?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. marts 2006 - 12:02 #2
Hejsa
Lige en lille kommentar: Hvis du gerne vil have en nogenlunde stor skærm (til film) og du gerne vil have et godt grafikkort, så kan det godt blive lidt svært at finde en bærbar med meget lang batteritid.
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. marts 2006 - 17:34 #3
du kan da få en med core duo 2ghz, 17 tommer skærm og x1600 gfx med 4 timers batt tid
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. marts 2006 - 17:38 #4
Jamen så er det sådan en han skal have - jeg talte mere generelt mht batteritid.
Bruger en Duo core CPu mindre strøm?
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. marts 2006 - 19:58 #5
Jeg ved ikke rigtigt hvad en core duo bruger i forhold til en solo eller P-M..
Men den com jeg snakker om er her

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=193950  synes selv det er et virkeligt super svedigt stykke hardware til prisen. skulle jeg selv have bærbar lige nu blev det den