Avatar billede krummedige Nybegynder
25. marts 2006 - 16:02 Der er 3 kommentarer

Se side uden download

Hejsa alle

Findes der en metode så man kan gå en på en netside,men ikke downloade fra. (arto) Man kan gøre det i ie/funkitioner/sikkerhed
og så slå dovwloads fra der. men så spærrer det for alt.
Altså også opdate af feks. Virus programmer. Så det jeg søger er altså hvordan man kan stoppe download, fra en enkelt side.
MVH. Krummedige
Avatar billede levithan Nybegynder
25. marts 2006 - 16:37 #1
hvad er det man kan downloade fra arto? hvilken som helst hjemmeside du besøger downloader du jo hjemmesiden til din computer.?
Avatar billede krummedige Nybegynder
26. marts 2006 - 15:45 #2
Det er børnene der bytter billeder,med andre på arto.
Flere gange har der Trojaner/virus med.

MVH. Krummedige
Avatar billede levithan Nybegynder
26. marts 2006 - 15:58 #3
i den sidste ende er det jo blot et spg om at lære børnene ikke at tage imod filer de ikke kender. hvad med antivirus som kører i baggrunden tager den ikke de virusser?