Avatar billede jacknet Nybegynder
24. marts 2006 - 09:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra Illustrator til BMP

Hey,

Jeg sidder med en stak AI-filer, og skal have dem exporteret om BMP's. Jeg har følgende spørgsmål?

- Er det muligt at lave en batch eksport/konvertering så det går lidt hurtigere?

- Kan man ikke bestemme størrelse inden man gemmer som BMP?

Sagen er at jeg kan skal bruge en 24x24 og en 32x32 BMP version af hver AI-fil.
Avatar billede Kengun Praktikant
24. marts 2006 - 10:08 #1
Ja du kan lave en Action. Kig lige her: http://graphicssoft.about.com/od/digitalphotography/l/blps_batch.htm . Den her er en Action for at rotere billeder, men som du ser i bunden så kan du bruge samme måde for at resize billeder i en folder.

Angående BMP billeder så ville jeg nok hellere brugt .jpg da .jpg fylder mindre end .bmp.
Avatar billede jacknet Nybegynder
31. maj 2006 - 13:23 #2
Ups, glemte helt denne her. Sorry