Avatar billede stigc Nybegynder
23. marts 2006 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Bærbar batteri og garanti

Jeg har haft min bærbar i lige under et år, og nu er batteritiden ved en fuld opladning nede på 35 minutter. Kan jeg få et nyt batteri på garantien, eller er det hvad man må forvente? Det er en HP købt i Bilka.
Avatar billede huset Praktikant
23. marts 2006 - 19:53 #1
Batteri garantien holder 6mrd
Avatar billede huset Praktikant
23. marts 2006 - 19:55 #2
Det var et svar
Avatar billede boxer Nybegynder
23. marts 2006 - 20:06 #3
Nogle steder er den på 1 år:
http://www.laptop4u.dk/produkter/pdf/asusgaranti.pdf

HP oplyser på deres site at deres garanti på batterier er i overensstemmelse med købeloven.

Tag en snak med dem i bilka. De plejer at være til at have med at gøre.
Avatar billede deepsix Nybegynder
24. marts 2006 - 16:33 #4
HP har 1 års garanti på deres batterier, hvorimod de fleste andre producenter kun har et halvt års garanti.

Et batteri er en forbrugsvare så her er der lidt andre regler end standard 24 måneders reklamations ret.
24. marts 2006 - 16:48 #5
Avatar billede stigc Nybegynder
25. marts 2006 - 11:36 #6
tak for svarene. Læg et svar hvis i ønsker point.
Avatar billede boxer Nybegynder
07. april 2006 - 08:20 #7
Et svar fra mig :o)