Avatar billede Keld Nielsen Forsker
23. marts 2006 - 17:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash parameter i Dreamweaver

Jeg har en Flash SWF-fil sat ind i en side, men jeg ønsker ikke der skal lyd på.

Jeg kan ikke finde en oversigt over de parametre man kan indsætte omkring Flash-afspilning (bruger Dreamweaver 8), jeg har forsøgt mig med:
<param name="sound" value="false">
men det giver ikke den ønskede effekt - ingen lyd.

Er der nogen som kender kommandoen, eller endnu bedre link til oversigten ...jeg har søgt og søgt hos Macromedia!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
23. marts 2006 - 21:41 #1
Er det lyd du har lagt på den swf du har ? Du kan prøve at søge i Flash katagorien her på E også!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. april 2006 - 13:40 #2
OK...jeg lavede flash-filen om, havde håbet jeg kunne klare det ved en parameter i stedet.