Avatar billede capn Nybegynder
23. marts 2006 - 15:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP Visual Styles og main() i VS 2005

Hvordan kan jeg aktiverer XP Visual Styles samtidig med at mit start-up objekt er en main() funktion som afgør hvilken form der skal vises ud fra parametrene til .exe-filen? Hvis man aktiverer Visual Styles under Project properties skal start-up objektet være en form. Er der ikke et trick man kan bruge? Noget man kan skrive i main() for at aktivere det?
Avatar billede bernhof Nybegynder
23. marts 2006 - 15:55 #1
Det har jeg faktisk rodet med her for nylig, og fik det til at virke. Er ikke hjemme lige nu, så kan ikke huske præcis, hvad jeg gjorde, men det indebar at kalde

  Application.EnableVisualStyles()

i Sub Main(). Prøv det til at starte med.
Avatar billede capn Nybegynder
23. marts 2006 - 15:57 #2
Jamen det var jo lige hvad der skulle til. 1000 tak.

Ole
Avatar billede capn Nybegynder
23. marts 2006 - 15:58 #3
Bare smid et svar.
Avatar billede bernhof Nybegynder
24. marts 2006 - 09:20 #4
svar :)