Avatar billede abdel Nybegynder
23. marts 2006 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Solcenter Flyer/Logo

Jeg søger hjælp til at få lavet en flyer, der skal reklame at jeg kører tilbud i mit solcenter, som hedder Club Sunshine. hvor der i en uge vil være tilbud på 10 kroner for en omgang sol.

Er der nolge der kan være behjælpelige med dette, vil jeg blive meget taknemlig.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
23. marts 2006 - 16:50 #1
ja for penge.. ;)

Du kan ovenikøbet trække det fra osv.

Hvis du er villig til at betale en lille sum, så smid en mail på:
Rasmusvj(at)hotmail.com

(at) = @
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. marts 2006 - 17:12 #2
Jeg vil da også meget gerne give dig et tilbud på opgaven
lineruhe(at)hotmail.com
Avatar billede jberget Nybegynder
25. marts 2006 - 18:34 #3
Samme mening som de andre - hvis du er villig til at betale, skal jeg gerne lave et forsøg.
Kontakt mig eventuelt på jacob[snabela]berget.dk