Avatar billede seigoth Nybegynder
22. marts 2006 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Split-screen på én skærm?

Er det muligt at dele sin skærm op i flere skriveborde?

Skal bruge det til poker, så jeg kan sætte flere borde op på samme tid, uden at de overlapper hinanden...

Er der et program man kan bruge til dette?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. marts 2006 - 22:56 #1
TV-Tool kan vist klare det, men er ikke sikker på det er gratis.
Avatar billede seigoth Nybegynder
23. marts 2006 - 09:25 #3
Umiddelbart kan TV-Tool ik hjælpe med præcis det her, og de programmer "gratis" anfører laver blot flere skriveborde som man kan skifte mellem. De kan ikke deles op på samme skærm...

Ellers tak for forsøget.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. marts 2006 - 09:48 #4
Du kan prøve at hente den sidste nye driver til dit grafikkort, det kan være muligheden for flere skriveborde er med.
Avatar billede seigoth Nybegynder
05. april 2006 - 11:34 #5
Kunne desværre ikke lade sig gøre. Tak for hjælpen til dem der forsøgte.