Avatar billede enco Nybegynder
22. marts 2006 - 01:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Newbees råd om design

Hejsa
Jeg er helt ny med PHP. Jeg har lige fået nogle PHP sider som henter resultater i en database. Jeg ville så gerne have lavet om på designet på siden, flytte nogle billeder samt ændre de helt fundamentale ting på siden såsom skriftype, skriftstørrelse m.v.
Når jeg åbner en PHP side i min editor (Dreamviever) er det jo ren kode og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal få gang i designet af siden. Er der nogle tips til hvordan jeg kan
flytte lidt rundt på tingene og ændre skrif m.v. Er det muligt at se et visuelt resultat som når man arbejder på et html dokument ?

enco
Avatar billede ducks Nybegynder
22. marts 2006 - 03:01 #1
Du kan vælge design mode i Dreamweaver, jeg mener det er oppe til venstre at der sidder 3 knapper lige ved siden af hinanden.
Coder | Coder og Designer | Designer
Avatar billede enco Nybegynder
22. marts 2006 - 10:48 #2
Hej ducks.
Ja det er jeg klar over. Jeg får som sagt nemt koden frem her.
Men det mit spørgsmål går på er om jeg kan få et grafisk billede
frem så jeg kan se hvad der skal ændres og rettes til ?
I designer funktionen optræder siden jo helt blank !
Avatar billede enco Nybegynder
24. april 2006 - 16:48 #3
hmm