Avatar billede twotimes Nybegynder
20. marts 2006 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vurdering af site

Hey,
havde kun 10 point tilbage...

Jeg har lavet dette hersens design. Gik efter at gøre det tøset, roligt,overskueligt og pænt.

Der kommer senere til at være indhold i rammen til højre.

Nogen, der har noget godt kritik?
Og be nu gentle. Det er mit første forsøg som hjemmeside designer...

www.amayzing.dk

ps. amayzing og ikke amazing er med vilje.

Tak tak
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. marts 2006 - 16:43 #1
Den varierende skriftstørrelse i menuen i venstre side forstyrrer mine øjne. Personligt ville jeg foretrække det om punkterne brugte samme skriftstørrelse.

Teksten "Håndfiltet Tøj og Kunsthåndværk" passer ikke helt ind i den boks du har til den, i hvert fald ikke i IE7B2P.

Desuden vil jeg gerne opfordre dig til at ændre dit design, så det også kan bruges på 800x600 - eller i det mindste tweake det lidt, så der ikke kommer en horisontal scrollbar på siden i 1024x768.
Avatar billede twotimes Nybegynder
20. marts 2006 - 16:47 #2
yep scroolbars er ikke gode.
Menu punkterne skal lige justeres lidt ja. Jeg gik efter at det skulle se flot ud med varierende størrelse, men de er ikke helt gode endnu
Avatar billede jarl-g Nybegynder
20. marts 2006 - 19:13 #3
Der er mange små detaljer.

http://img463.imageshack.us/img463/7876/ekspert8vo.jpg

Har lavet et billede med med numre på fejl, og så kan du læse problemet her (Alt dette er set i IE 6,0):

1. I begge tilfælde udskrider det "rammen". Rent grafisk er dette ikke så godt

2. Som allerede sagt, Det er irreterende med de forskellige størrelser :/

3. Så jeg som det aller første. Den overskrider rimlig meget rammen, og er irreterende.

4. Dette er en meget lille ting, men her kommer den alligevel. Det er som om i banneret at der er noget lidt alá en kant, men kanten lavet i html er MEGET lidt længere til højre. Lille ting, men det kunne rettes ;)

5. Sæt det ind under "Om Amazing". Der ser det kun åndsvagt ud, specielt med den skrifttype.

Det var alle små detajler, men det er netop dét der gør forskellen fra en flot og gennemført hjemmeside til noget der ser ud til at være lavet på en halv dag!

Alt farvevalg syntes jeg er rigtig godt! Det virker piget, men ikke tøset, syntes jeg, og det er RIGTIG godt :)

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede jarl-g Nybegynder
21. marts 2006 - 17:35 #4
Ovenstående kunne måske være et svar ;)
Avatar billede twotimes Nybegynder
21. marts 2006 - 21:55 #5
yepper, og et godt svar. Takker for hjælpen!