Avatar billede krukken Juniormester
20. marts 2006 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rapport om lægefejl

Jeg søger en rapport der fornyligt at udkommet. Beskriver hvordan det er læger nu kan indberette deres fejl anonnymt, har bevirket at antal fejl i læge/hospitals brancen er steget voldsomt. Jeg mener at den handler om Silkeborg kommune, men jeg er ikke 100% sikker.

Håber nogle kan hjælpe mig - fordi jeg har siddet og googlet det meste af dagen for at finde den.
Avatar billede dittemor Nybegynder
20. marts 2006 - 16:40 #1
Avatar billede krukken Juniormester
20. marts 2006 - 17:02 #2
Du må gerne ligge et svar - jeg tror det er præcist hvad jeg ledte efter. Men jeg må indrømme at jeg troede at der forelage en mere officel rapport.

Man tak for hjælpen.
Avatar billede krukken Juniormester
20. marts 2006 - 17:51 #3
Via dine links fandt jeg faktisk frem til den officelle rapport. Rapporten er en årsberening over forskellige ting der er sket. Den kan findes her: http://www.dpsd.dk/upload/dpsdaarsrap2005_v1_1_24feb06fin.pdf
Avatar billede dittemor Nybegynder
20. marts 2006 - 18:42 #4
Okay - jeg er glad for at du fandt, hvad du søgte.
Hilsen Ditte.