Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
19. marts 2006 - 20:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

g.shdsl fra CC

Hvis man har 2 x 2,3 Mbit fra CC, kan man da bundle disse så man får én 4,x Mbit forbindelse?
Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 20:12 #1
Ja, hvis CC kan gøre det for dig ellers vil man have fx. nogen som bruger den ene og andre som bruger den anden.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
19. marts 2006 - 20:14 #2
hvordan ville man dele dem  op i sit servermiljø - altså definere, at et geografisk område af kontoret brugte den ene og den anden af det andet område?
Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 20:18 #3
Ja, det ville man kunne, det er så bare at definere en anden Gateway på de maskiner som skal bruge den ene. Bare husk at hvis du fx. har en Webserver skal den bruge samme router ud, som har den IP som du kommer ind med. Så du kan ikke komme ind af den ene og ud af den anden.
Avatar billede leif Seniormester
19. marts 2006 - 20:19 #4
Har på en lokation pt. 3 routere og 2 forbindelser hvor, indefra ligner det at alt sidder sammen, med udefra kommer du ind på forskellige routere.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:28 #5
.
Avatar billede leif Seniormester
12. juli 2006 - 23:33 #6
Hvad fik du ikke svar på ?
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:36 #7
Hej Leif, det må du undskylde. Jeg ville have opfordret dig til at poste et svar for at give dig point. sorry
Avatar billede leif Seniormester
12. juli 2006 - 23:37 #8
Jeg synes måske bare der er flere lukninger af spørgsmål hvor du har fået massere af hjælp, men der afsluttes med et svar indeholdende "."
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:40 #9
Jeg var ikke opmærksom på, at spgm skulle lukkes og opdagede lige pludselig, at jeg havde voldsomt mange åbne. Jeg var ikke opmærksom på, at de "hang", så efter jeg blev gjort opmærksom på, at det var skidt, tænkte jeg, at jeg ville lukke dem.
Avatar billede leif Seniormester
12. juli 2006 - 23:42 #10
Ja, jeg mener bare det er dårlig skik bare at lukke dem med et "." og tage point selv. Det lidt det samme som at sige at vores hjælp ikke er noget værd. Hvis folk siger nej tak til point er det noget andet.
Avatar billede nicholashansendk Nybegynder
12. juli 2006 - 23:51 #11
Det har du helt ret i, Det var dårligt. Jeg have så mange gamle spgm, og nogle af dem smuttede. Det var mest dér, hvopr de var 4-5 måneder gamle og samtidig at ingen havde posted som svar, men kun som kommentar. Men du har ret, det er dårligt, og det er jeg ked af.