Avatar billede clausbak Nybegynder
19. marts 2006 - 09:36 Der er 1 kommentar

ingen kort fundet (tomtom 5)

Jeg har en ipaq 2210 med tomtom 5,1.Hver gang jeg starter tomtom siger den ingen kort fundet. kan man ligge kort ind manuelt?.
Avatar billede fakl Nybegynder
25. marts 2006 - 13:50 #1
Når du har installeret Tomtom, så skal du have installeret kortene også. Eventuelt kan du kopiere kortet fra cd'en, der var med programmet, og indsætte det på hukommelseskortet til pda'en.
Hvis du allerede har gjort det, og stadig ikke kan se landet, kan det være fordi det er et piratprogram.