Avatar billede bejle Juniormester
18. marts 2006 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mediet afbrudt

Jeg har købt et PCMCIA Conet Wireless netkort til min Compaq EVO N610c bærbare pc. Jeg har valgt at lade det software der fulgte med netkortet (Monitor) styre forbindelsen. Monitor er konfigureret rigtigt og jeg får da også "forbindelse" til mit netværk. Mit problem er at min trådløse netværksforbindelse ikke oprettes imod internettet. Hvis jeg skriver Ipconfig står der Mediet Afbrudt. Jeg har før haft en OK Internetforbindelse via et USB netkort på denne pc.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede bejle Juniormester
18. marts 2006 - 14:15 #1
Mit netkort hedder Zonet og ikke Conet
Avatar billede bejle Juniormester
28. marts 2006 - 09:43 #2
Nu har jeg langt om længe fået forbindelse til mit accespoint. Jeg skulle først disable alt sikkerhed på accesspoint og derefter enable det igen. Nu skriver jeg godt nok forbindelse men jeg mister den efter ganske kort tid. Forbindelsen bliver så etableret igen men dette sker ca. hver 30 sek.
Avatar billede bejle Juniormester
29. januar 2010 - 09:00 #3
ghfgh