Avatar billede fransen Nybegynder
02. maj 2001 - 22:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm adaptor apple fladskærm

Har netop købt en Apple fladskærm og et ATI skærmkort, selvfølgelig har enhederne hver sin udgave af stik.
Macstore :o( - Mcklamhuggere, har selvfølgelig ikke en adaptor. Kan nogen hjælpe?
Adaptoren skulle hedde moget som: ADC til DVI
Avatar billede makse Nybegynder
02. maj 2001 - 23:01 #1
Måske du kan bruge det der er på http://www.danbit.dk/kat2001/3215.phtml (Nederst)
Avatar billede macintosse Nybegynder
03. maj 2001 - 08:26 #2
macpartner
Poul Møller
Avatar billede dorkstar Nybegynder
03. maj 2001 - 09:05 #3
Mediamac.dk har lige bragt en historie om samme emne. Gå ind på http://www.mediamac.dk og søg på f. eks. \"dvi\"

DorkStar
Avatar billede daaannyboy Nybegynder
03. maj 2001 - 19:04 #4
Den nøjagtige adresse til MediaMac\'s artikel om emnet er:
http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=5140

:-Daaannyboy
Avatar billede daaannyboy Nybegynder
03. maj 2001 - 19:06 #5
HM... Der skulle ha\' været link på hele linien.
Avatar billede fransen Nybegynder
05. maj 2001 - 17:51 #6
macstore har taget sig sammne og sender noget isenkram en af dagene til ca 450 DKK der skulle gøre det , vi får se!!

mediamac sagen er alt for dyr  149 USD
Avatar billede fransen Nybegynder
07. maj 2001 - 08:40 #7
L... og lagkage, selvfølgelig var det forkert med benene, altså den tilsendte dims konverterede den anden vej!!!
Nu får de (PAS PÅ Computerstore: www.computerstore.dk ) converter, skærm og skærmkort lige i nakken.
Tænk sig at en leverandør ikke engang kan garantere at de solgte varer fysisk kan sættes sammen!!
Avatar billede macintosse Nybegynder
07. maj 2001 - 11:52 #8
Derfor:
Macpartner
Poul Møller
De har styr på tingene.
Avatar billede fransen Nybegynder
07. maj 2001 - 12:16 #9
--> macintosse: jeg har ringet forleden og talt med kim og udvekslet link og viden. \"http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=5140\" er et fornuftigt link og sagen forhandles af et tysk firma - men er for dyr.
Avatar billede fransen Nybegynder
07. maj 2001 - 12:18 #10