Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 11:39 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Stort m

Jeg kan pludselig ikke skrive stort m. Shift tasten og m tasten virker fint hver for sig. Alle andre bogstaver kan skrives som shift+bogstav.
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 11:43 #1
Hmm.. hvilket program gør den det i?
Har du prøvet i et andet program?
Jeg synes det lyder max mærkeligt. Hehe..

Prøv evt. i Notepad / Notesblok
( Start - Kør - "notepad" )
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 11:50 #2
Gør det i Outlook, word og messenger. Tror den gør det i alle programmer.
Prøvede lige at besøge www.flyingineurope.be, så poppede et vindue op som anbefalede at installere errorsafe fordi der evt var noget galt med computeren. Skal jeg gøre det?
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 11:55 #3
Nej, det skal du bestemt ikke.
Alle popups du får som ikke er fra et sikkerhedsprogram du har installeret skal du se helt bort fra. ;)

Men, jeg må indrømme at jeg er lidt fortvivlet over dit problem. Jeg surfer lige lidt rundt efter en løsning. Vender tilbage om snart. ;)
Avatar billede hcma Novice
18. marts 2006 - 11:57 #4
nej !!  hold dig væk fra det.

har du prøvet at rengøre dit tastatur  (støvsuger, ryst det med bunden i vejret o.s.v.)
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 11:57 #5
Sker der slet ikke noget når du trykker M?
Har du prøvet at genstarte?
Er det en bærbar?
:)
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 12:02 #6
Det er en bærbar Dell, 1 mdr gammel. Som sagt virker shift og m tasterne fint hver for sig. Når jeg holder shift nede og trykker på m, sker der ikke noget.
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 12:29 #7
Okay.. du siger alle virker.. men bare lige for sjov, så prøv E og K.. de virker?
18. marts 2006 - 12:30 #8
For at 'stensikkert' dele problemet (Hardware/software) så prøv at Boote op på en REN DOS diskette så du får en DOS prompt. Vitker M m så her ?

http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 12:48 #9
EK virker. Jeg har ingen diskette drev! Tror det overstiger min forstand.
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 13:05 #10
Hvis du har Nero og har mod på det, kan jeg lave en nrg (image fil) som du så kan brænde ud. Det er et stykke værktøj jeg har lavet til arbejdet.
Det er rigtig simpelt at bruge. Du booter bare op på det og så trykker 5 i menuen for at afslutte.. og så er du i DOS.
Var det noget?
18. marts 2006 - 13:06 #11
Hvis du aktivere [CapsLock] (så alt bliver med stort) hvad så ?
En lille fidus: Hvis du har denne  [CapsLock] aktiveret OG bruger [SHIFT] så er det modsat - altså lille m ...
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 13:41 #12
jps6kb, det lyder godt med den cd-fil.
men hvad skal jeg bruge den til? Kan den løse problemet? Hvad skal jeg når jeg er i dos?
Jeg har ikke NERO, menet andet brænderprogram.
Avatar billede jps6kb Novice
18. marts 2006 - 14:22 #13
Jeg har den kun som nrg fil... og jeg tror kun det er nero som kan tage dem.

Det var for at du kunne starte op, uden at starte Windows. Så kunne du se om problemet stadig var der. Hvis det er, tyder det meget på en hardware fejl ;)
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
18. marts 2006 - 15:17 #14
Tror jeg har fundet fejlen!
Når Skype er logget på opstår problemet. Det er en genvejstast til at slå mikrofonen af og på. Men selvom jeg arbejder i word overruler skype! Også selvom skype kører i baggrunden uden samtaler!
Det problem vil jeg da gerne have løst, det er fucking mærkeligt!
Avatar billede gratis Nybegynder
18. marts 2006 - 17:55 #15
i Skype under indstillinger --->Tastatur, ka du indstille det.
22. marts 2006 - 09:28 #16
(Hvem skal lægge [svar] så du ka' lukke pænt?)
29. marts 2006 - 18:33 #17
Status ???
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
04. januar 2009 - 14:26 #18
Gratis! Kan du venligst ændre din kommentar til et svar så jeg kan acceptere og få afsluttet denne tråd.
Avatar billede gratis Nybegynder
04. januar 2009 - 17:41 #19
Jeg samler ikke på point, så snup dem selv :)
Avatar billede c_studsgaard Nybegynder
04. januar 2009 - 18:10 #20
Jamen er det ikke fantastisk.
Se evt. http://www.eksperten.dk/spm/858492 for en forklaring.

Tusind tak for hjælpen!