Avatar billede jedimaster Nybegynder
16. marts 2006 - 10:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forside på side 3 og 5

Jeg har office 2003.
Jeg har et dokument der er flettet med en form for adressekartotek. Til hver post i adressekartoteket kan der skrives 3 personer med 3 adresser. De 3 personer har en sammenhæng, der ikke er væsentlig her. Nogle poster har kune en person andre har 2 eller 3.

Mit word-dokument er bygget op således, at forsiden (side 1) er anderledes en side 2 og følgende. Der står bla. adresse osv. på.

Problemet er nu, at hvis alle 3 personer i samme post skal have det samme brev, bliver jeg nødt til at have 3 dokumenter, da de alle skal have forside og flere sider, hvis det er nødvendigt.

Er det muligt i et dokument at bestemme, at feks. side 3 skal være forside (altså side 1) og side 5 skal være forside (altså side 1). Der er nemlig også sidenummer på!!

Takker.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. marts 2006 - 10:28 #1
Du skal arbejde med sektionsskift og genstarte sidenummereringen for hver sektion. Hvis du ønsker at skrive total antal sider i sektionen skal du bruge feltet sectionspages.
Avatar billede jedimaster Nybegynder
16. marts 2006 - 10:33 #2
Jeg sad lige og kikkede på hjælp og skrev sektion  - Der står det hele. Jeg anede ikke det hed sektion.

Nå, men du skal jo have dine point rvm ;)