Avatar billede tariboventola Nybegynder
15. marts 2006 - 22:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

For mange formler i Equation editoren

Hej

Jeg har fyldt et dokument op med ca. 4½ sider med formler fra Word's Equation Editoren. Pludselig meddeler den, at den ikke har hukommelse nok til at vise eller udskrive alle formlerne - og vupti, mange af formlerne blev erstattet af tomme bokse!!
Jeg har prøvet at flytte dele af dokumentet over i et nyt dokument, men det virker ikke. Er formlerne for evigt tabt? Og hvad skal jeg gøre en anden gang for at undgå problemet?
Avatar billede farving Nybegynder
15. marts 2006 - 23:02 #1
Ja, jeg kender godt problemet, umiddelbart vil jeg mene dataerne er tabte, jeg har ikke selv haft held med at få genskabt dem, men så kunne det være en mulighed at anskaffe MathType, som er en plugin til word som virker præcis på samme måde som Equation editor... koster godt nok lidt knaster hvis jeg husker rigtigt...
Avatar billede farving Nybegynder
04. juli 2006 - 19:35 #2
har du fået løst problemet, evt villig til at lukke tråden`?

Mvh Carsten