Avatar billede petan Nybegynder
15. marts 2006 - 15:18 Der er 1 løsning

Opsætning af IP-telefon

Hej eksperter!

Jeg har en Ovislink ePhone-1000S som jeg forsøger at få til at fungere med et abonnement hos Telefin. På følgende adresse ses screenshot af instillingsmuligheder for telefonen: http://www.whey.dk/ovislinkSettings.JPG

Fra Telefin har jeg følgende oplysninger vedr. opsætning:
STUN server:      stun01.telefin.dk
TFTP Server:     212.130.074.060
NTP server:     time.nist.gov
Brugernavn:    *******
Adgangskode:    *******
Server:            ser02.telefin.dk
Protokol:      standard eller Firefly (IAX)

Telefonen har jeg fået på netværket med DHCP og det fungerer som det skal.

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig med den øvrige opsætning!

På forhånd tak!
Avatar billede petan Nybegynder
23. marts 2006 - 15:39 #1
Lukker igen. Jeg fandt ikke en løsning på problemet, og besluttede at anvende Musimi istedet.