Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
14. marts 2006 - 22:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lav søg / Erstat over flere filer

Hejsa Eksperter.

Findes der et program, eller en smart måde at lave søg / Erstat over flere filer. Jeg sidder med 1200 .doc dokumenter, hvor der i bunden af alle står "Nørresundby", som skal erstattes med "Hjørring". I stedet for at jeg skal ind og rette det i alle 1200 dokumenter, som vil tage 7 krige og 3 verdensomsejlinger, ville det jo være skønt, hvis der fandtes et program der kunne lave dette for mig...

Lars
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
14. marts 2006 - 22:51 #2
Det ser jo alletiders ud. Hvor kan jeg hente dette program?
14. marts 2006 - 23:13 #3
hehe - jeg kan se, at du ikke rigtigt kan hente det - efter jeg har skiftet firmanavn - smid mig en mail, så skal du få den gamle udgave.
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
14. marts 2006 - 23:18 #4
lars @ hoeberg.dk
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
14. marts 2006 - 23:19 #5
Det er skabeloner med flettefelter jeg arbejder med, andre programmer jeg har arbejdet med ødelæggere filer i den binære kode.
14. marts 2006 - 23:23 #6
det er noget tid siden den er lavet og brugt - jeg kan ikke præcist huske hvad den gør - prøv det på nogle test filer, og læs info på hjemmesiden - det link du har fået.