Avatar billede karsten_larsen Praktikant
14. marts 2006 - 19:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lave update streng via SQL Server management studio

Hvor er funktionen som tillader at skifte forespørgelses type eks. fra Select til Update, når tabellen er blevet åbnet. Det kunne nemt lade sig gøre i Entreprise Manager, men i Server Management Studio forbliver knappen "Change type" ikke muligt at trykke på.

??:-) karsten_larsen
Avatar billede bobber Nybegynder
15. marts 2006 - 09:54 #1
Hvis du åbner ny query og går i query designer, så skulle den fungerer som den gør i Enterprise manager.

Hvordan tilgår du den ellers?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
25. marts 2006 - 18:53 #2
bobber -> tak for hjælpen - det virker den vej igennem.

Vil du lave et svar?

:-) karsten_larsen
Avatar billede bobber Nybegynder
06. juni 2006 - 10:27 #3
hey, har helt overset denne her :-)
her er mit svar