Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
14. marts 2006 - 11:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i top

Hej

Nu skal vi lege find fejlen:
http://okey.dk/exp/side_fejl/ehhhh.jpg

:D

mvh Mathias
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2006 - 13:29 #1
Fejlen kan opstå hvis du bruger Firefox (hvilket det ser ud til du gør) og på den ene eller anden måde stopper med at indlæse siden inden den er helt færdig.
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
14. marts 2006 - 17:37 #2
Aha men øhh
Hvordan retter jeg dog den fejl? (Eller bare lad den blive der....Så er jeg fri for reklamer ^_^)

Glemte nok også at skrive det er ikke første gang jeg har opdaget den fejl .... Finder den hver gang Jeg ikke opretter et nyt spm(Altså over alt på siden)
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
02. juli 2006 - 14:19 #3
,