Avatar billede migduvednok Nybegynder
13. marts 2006 - 13:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

p2p virker ikke

mit p2p virker ikke

Havde før cybercity router - downloadede via p2p (programmet Azureus) med fuld hastighed og uden at computeren blev sløv. (forwardede en port i routeren)

Nu har jeg tdc kabel og mit p2p virker sløvt (max 30kbs) og computeren er sløv når azureus kører. (med p2p mener jeg at også eksempelvis WOW updater)

mit almindelige internet er uden problemer overhovedet og downloader med 200kbs.

Firewallen har ingen indflydelse.
det er kun p2p der skaber problemerne

TDC webspeed, udbyderen, siger at de ikke har lukket for noget som helst.

Jeg sidder på en helt nyinstalleret maskine, med nyt java (1.5.0_06-b05) og nyeste azureus. (2.4.0.0)

Azureus viser "NAT OK" men "DHT FIREWALLED" - at slukke for min egen firewall gør ingen forskel.

i XP firewallen er alle services slået til

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. marts 2006 - 13:38 #1
Opsæt Azureus til at bruge en anden port.

Har du overhovedet mulighed for at åbne porte gennem TDC udstyret?
Det kan godt være der problemer er.
Avatar billede migduvednok Nybegynder
13. marts 2006 - 16:36 #2
har sat azureus til anden port: 31XXX

TDc siger at et kabelmodem er åbent allerede, ingen forwarding behøves.. (?)
Avatar billede boxer Nybegynder
13. marts 2006 - 16:57 #3
Avatar billede migduvednok Nybegynder
15. marts 2006 - 15:33 #4
intet resultat ;-(
Avatar billede boxer Nybegynder
15. marts 2006 - 16:30 #5
Du skriver "Firewallen har ingen indflydelse."

Hvilken firewall (software) bruger du og er du sikker på den er konfigureret?
Avatar billede migduvednok Nybegynder
03. september 2006 - 12:38 #6
lukket