Avatar billede skurkendk Nybegynder
13. marts 2006 - 12:39 Der er 3 kommentarer

Åbning af fil fra hukommelse

Hej alle.

Jeg forsøger i en windows applikation at åbne en pdf fil fra hukommelsen. Jeg er dog helt på bar bund overfor hvordan det gøres. Filen bliver hentet ned i et byte array fra en webservice.

Hvordan åbner jeg det på brugerens maskine uden at skulle skrive filen til disken først?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2006 - 13:30 #1
Hvis du har koden til en viewer kan du sikkert vise den.

Men jeg tror ikke at du kab få Adobe Acrobat Reader til at læse
fra dit programs memory.
Avatar billede skurkendk Nybegynder
13. marts 2006 - 13:34 #2
Det skal være i Acrobat Reader.

Så du mener ikke at det kan lade sig gøre uden at skrive filen til disken, og derefter åbne den i Readeren? Jeg kan godt nok heller ikke rigtig finde nogle eksempler på det nogen steder...

Det er bare underligt når nu det er så nemt i ASP.net hvor du bare kan bruge Response, at der så ikke findes en lignende metode i en windows aplikation?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2006 - 14:09 #3
det er vel fordi at Acrobat Reader både er et program og en browser plugin