Avatar billede k-real Nybegynder
12. marts 2006 - 15:57 Der er 1 kommentar

skypeout takst

jeg har været inde på skype.dk, for at se derese takster på skyoeout.
På flg. link står der at det koster 0.146 kr. inkl. vat pr. minut at ringe til fastnet telefoner i danmark...
Mit spørgmål er så, hvor meget er 0.146 kr? er det 50 øre eller?

http://www.skype.com/intl/da/products/skypeout/rates/all_rates.html?currency=DKK
Avatar billede strych9 Praktikant
12. marts 2006 - 16:03 #1
Det er 14,6 øre pr minut.