Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
12. marts 2006 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Batteri (Nyt) til Mitac (bærbar)

Hej.

Mit Batteri´s standby tid, til min Mitac (bærbar), er nede på ca. 5min. Den er 3 år gammel.

Hvor går jeg hen og finder mig et nyt, for jeg går ikke ud fra at der kan gøres noget ved det gamle!???
Jeg kan gå til forhandleren, som jeg har købet den af, men jeg vil gerne vide hvor prisen skal ligge henne!!!

MVH BKK
Avatar billede coderdk Praktikant
12. marts 2006 - 14:10 #1
Omkring 1200? http://www.batteribyen.dk/index.php?cPath=239_135_185
Ellers prøv at søge noget mere på google :) Der skal nok være nogen der har!
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
12. marts 2006 - 14:50 #2
mange tak for hjælpen!!
Smider du lige et svar så for du dine point!!
Avatar billede coderdk Praktikant
12. marts 2006 - 14:52 #3
Ok :)