Avatar billede ninanip Novice
11. marts 2006 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pege på

Hey hvem kan sige mig hvordan jeg får mit domænenavn til at pege ind på den mappe som jeg uploader til en server hos en privat udbyder???
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 01:59 #1
hvis du uploader til webserverens rodmappen skal du bare have en dns-henvisning
hvis du uploader til en undermappe skal du have en dns-henvisning + sætte det op i webserverens konfiguration.
har den private udbyder ikke en dns løsning? ellers skal du nok købe en dns-pegning et sted, noget i stil med http://azero.dk/produkter/domaener/domainlink/
wannafind.dk kan muligvis lave det uden at det koster pr måned http://www.wannafind.dk/produkter/domain.asp
Avatar billede ninanip Novice
13. marts 2006 - 13:43 #2
Tak for hjælpen, det tror jeg godt at jeg kan finde ud af hos Gratis DNS
vh Nina
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
13. marts 2006 - 20:12 #3
fint, takker
Avatar billede ninanip Novice
14. marts 2006 - 15:11 #4
Fik du dine points?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
14. marts 2006 - 23:06 #5
jeps
Avatar billede ninanip Novice
15. marts 2006 - 12:17 #6
SKI godt.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2006 - 18:43 #7
max 24 timer efter oprettelse, ellers har hosteren ikke directe adgang