Avatar billede tjilli Nybegynder
02. maj 2001 - 12:06 Der er 9 kommentarer

kabinet

jeg har købt nyt soltek bundkort+t-bird 1000,
men skal kabinetet være 300w,eller kan det være mindre.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
02. maj 2001 - 12:22 #1
Jeg vil anbefale 300W til alle AMD maskiner,og det bygger på stor personlig erfaring.

/JB
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2001 - 12:26 #2
Min 300W uden tvivl, det ses på alle sider med byg selv.
Avatar billede tf-uno Nybegynder
02. maj 2001 - 12:28 #3
du kan godt klare dig med en 250 men vil også anbefale en 300W...

hvis du har en 250 og køre med den... skal du ikke regne med at den holder lige så længe som hvis du har en 300w...
SÅ køb dig en 300W PSU
Avatar billede nicki Nybegynder
02. maj 2001 - 12:31 #4
Jeg har prøvet at køre en \"gammel\" athlon på en alm. 230 watts strømforsyning, hvilket kørte fint, også selvom det blev anbefalet en 300 watts. Denne strømforsynging levede dog alligevel op til de andre punkter, og det går jeg ud fra er det vigtigste.
Men jeg tvivler på at en 1000 mhz cpu kan køre med mindre da dens strømforbrug alene er på ca. 60 watt hvis jeg husker rigtigt altså ca. dobbelt så meget som min 500 mhz \"gamle\" athlon. Desuden kan der være nogen problemer med den \"avancerede strømstyring\" og des lign. hvis din strømforsyning ikke er tilstrækkelig. Jeg vil i hvert fald kraftigt anbefale at du anskaffer dig en strømforsyning på mindst 250 watt og helst de anbefalede 300 watt. Hvis du køber strømforsyningen separat koster den omkring de 400 - 500 kr.
Avatar billede vuffe Nybegynder
02. maj 2001 - 13:31 #5
Jeg mener helt bestemt at et soltek bundkort (de nye) KRÆVER en 300 Watt strømforsyning. Så med en 250\'er kan du sikkert ikke få gang i den. Du har vel også et Geforce kort i ell. lign., og disse kort sluger altså også en hel del. Så nap en 300 Watt, andet kan snart ikke betale sig!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 14:57 #6
Uanset hvad man foretrækker kan der vel ikke være store forskel i prisen på et kabinet med 250W. eller 300W.
Avatar billede vuffe Nybegynder
03. maj 2001 - 19:53 #7
der er faktisk ca. 300 kr. retaxes, ihvert fald på Aopen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 20:17 #8
Skal du ha\' mere i maskinen fremover er det ikke værd at spare 300 kr., selvom det kan lyde af meget.
Avatar billede tussen Nybegynder
07. maj 2001 - 19:50 #9
kØB ET CODEGEN TOWER HAMMER BILLIGT KIG PÅ www.EDBPRISER.DK