Avatar billede grafik-anders Mester
11. marts 2006 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit site loader vildt langsomt?

Jeg er ved at opbygge et website, men det loader meget langsomt.

Det er hostet hos b-one og opsat i Dreamweaver.

www.firstdisplay.com

Kan I fortælle mig hvorfor og hjælpe mig til at gøre det bedre?

/Anders
Avatar billede grafik-anders Mester
11. marts 2006 - 17:32 #1
ups.... : Her selvfølgelig: www.firstdisplay.com/index2.htm
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. marts 2006 - 17:43 #2
Det kom hurtigt frem her.. Hvilken internetforbindelse har du til rådighed?
Avatar billede grafik-anders Mester
12. marts 2006 - 13:10 #3
ok - den er faktisk også ret hurtig her hos mig selv, men en af mine venner klager. Er der nogen af Jer som har problemer?

Min kammerat har en TDC-forbindelse, men jeg ved ikke lige hvilkrn.
Avatar billede grafik-anders Mester
12. april 2006 - 15:57 #4
jeg har optimeret grafikken en smule,,, det hjælper