Avatar billede fieklokke Nybegynder
11. marts 2006 - 15:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lukke e-post op.

Når jeg får e post fra banken eller vil se en side på internet hvor den henter den til adope får jeg bare en blank side frem og computeren skriver udført.Jeg kører med adope reader 7.0.
Avatar billede t-bee Novice
11. marts 2006 - 16:08 #1
Prøv at minimere vinduet og se om der er et beskedvindue bagved der kræver et svar.
Alternativt kan du højreklikke på dokumentet (pdf filen) og vælge 'gem som', så kan du gemme det på din PC og derefter åbne det.
Ellers kan du prøve at fjerne Adobe reader, så kan du forsøge at åbne en pdf fil, og så selv lade computeren finde, downloade og geninstallere Adobe reader.
Avatar billede kabbak Professor
11. marts 2006 - 19:11 #2
Man skal Tilgå E-Post via banken's netbank , for at man kan se papierne fra banken.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
12. marts 2006 - 12:21 #3
Det er også igennem banken jeg er tilmeldt.
Avatar billede kabbak Professor
12. marts 2006 - 12:28 #4
Ok, det jeg gør, er at logge på netbank, derinde ber jeg så om at komme på min E-box, de har et direkte link derinde, og der bliver skrevet at jeg vidrestilles til min E-box

Jeg går altid via banken, for så kan jeg læse alt.
Avatar billede kabbak Professor
12. marts 2006 - 12:32 #5
Men er dit problem også andre .pdf filer, og ikke kun dem fra banken ?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
12. marts 2006 - 14:31 #6
ja,det gælder alle steder hvor der hentes skrivelser ned.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
12. marts 2006 - 14:56 #7
Nu har jeg lige slettet Adope reader og hentet den sidste nye version ned,det hjalp.
Nu kan jeg læse mine bankpapirer og sider fra nettet.
Det eneste jeg ikke kan komme ind på er ved siden www. husetoghaven.dk,der kan jeg ikke gå ind i hverken huset eller haven????
Avatar billede t-bee Novice
12. marts 2006 - 16:22 #8
Cool det virkede med en ny reader, husetoghaven er nok lidt sværere, det kan muligvis skyldes en sikkerhedsindstilling.