Avatar billede drinkit Praktikant
10. marts 2006 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

marker tekst og tryk "slet" virker ikke.

ved ik hvilken "funktion" jeg har slået til, eller hvilken knap jeg har trykket på..
men når jeg markere en tekst i et word dokument (office 2003) - og trykker på slet knappen (ikke delete knappen, det virker fint) men slet knappen.. så sletter den ik teksten.. det er ikke insert knappen, den har jeg prøvet (som nok ville være standard svar).

forstår i spørgsmålet? og ved i hvad der kan være sket?

mvh. Mikael
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2006 - 21:56 #1
Nu ved jeg iike lige hvad "Slet-knappen" er for én?
På min hedder den netop "Delete"

Men prøv dette (Min er godt nok Word 2000, men det er sikkert noget lignende)

Funktioner -> Indstillinger -> Redigér -> Flueben i "Ny tekst erstatter markéret"
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2006 - 07:19 #2
Er problemet løst?
Avatar billede drinkit Praktikant
07. oktober 2006 - 12:53 #3
nu virker det, ja.
det var ikke delete knappen, det var "pil tilbage, slet" knappen - backspace, hedder den det?

tak for hjælpen :) har gået med problemet længe efterhånden, rettede det lige nu - havde helt glemt at kigge her efter svar nemlig.
TAK :) smid svar!
Avatar billede drinkit Praktikant
29. januar 2007 - 19:20 #4
lukket..