Avatar billede sommergrafik Nybegynder
02. maj 2001 - 11:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Outlook Ekspress vil ikke sende mail

efter en kedelig tur med Me, returnering til win\'98 vil outlook gerne modtage, men vil ikke sende og adressekartoteket er væk. de gamle *.wab-filer kan ikke importeres og der er ingenting i dem
Avatar billede hojben Novice
02. maj 2001 - 11:16 #1
smid fejlbeskrivelsen...
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
02. maj 2001 - 11:24 #2
?? gerne ??
Avatar billede hojben Novice
02. maj 2001 - 11:26 #3
hvad giver den af fejl når du vil sende ?
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
02. maj 2001 - 11:37 #4
Fejlmeddelelse: some of the recipients are not valid. Please verify the names
Avatar billede hojben Novice
02. maj 2001 - 11:57 #5
så har du skrevet en mailadresse forkert....
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
02. maj 2001 - 12:18 #6
næh! har prøvet med flere, bl.a. prøvet at besvare mails
Avatar billede hojben Novice
02. maj 2001 - 12:18 #7
prøv at slette de(n) mail(s) du har liggende i din udbakke og prøv igen..
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2001 - 12:32 #8
Utroelig, og jeg har haft min maskine til at skifte mellem ME og windows 98 på mit C drev uden der har været problemer med outlook ekspress, jeg tror der laves ged i eksport og import.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2001 - 12:33 #9
Har dog droppet ME, da dette system er på vej på pension.
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
02. maj 2001 - 12:37 #10
det er bare ikke sådden lige at skifte i vadestedet, kan man installere et andet mailprogram og lade det gamle ligge alligevel??
Avatar billede hojben Novice
02. maj 2001 - 12:58 #11
du kan sagtens have flere mailprogrammer installeret..
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
03. maj 2001 - 10:47 #12
her til morgen ville outlook ekspres bare slet ikke starte op, hverken fra skrivebord eller programmer. Påstår at MSOE.DLL kunne ikke blive loaded?
Avatar billede hojben Novice
03. maj 2001 - 10:50 #13
Reinstaller OE...
Avatar billede goldwings Nybegynder
07. maj 2001 - 08:13 #14
har erfaret at ændring i versionerne som regel giver bøvl med OE - oftest fordi det ikke har været lukket ved om/ændringen -
Min løsning på netop dettte problem blev også en reinstallation af w98 ikke bare OE.
May a force be with you......
Gold Wings
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
08. maj 2001 - 14:58 #15
et sted så jeg som svar at der altid medfølger en ny OE på Alt om Dats\'s CD.ere så jeg købte bladet og har installeret både win\'98 og OE - pludselig virker systemet igen, tak for svarene