Avatar billede mema Nybegynder
10. marts 2006 - 15:48 Der er 1 løsning

Guiden databasegrænseflade

For 2 uger siden har jeg lavet en test-hjemmeside i FrontPage 2003 vha. "Guiden databasegrænseflade". Det virkede fint. Man kunne skrive i en Access-database, se database-resultater og det vigtiste: kunne man også opdatere posterne, sådan som denne nye funktion i FrontPage 2003 er overhovet tænkt for at kunne det.

I denne uge har jeg prøvet at oprette den rigtige hjemmeside (ikke mere test) med rigtige felter i databasen. Det gik bare ikke. Jeg kan ikke mere opdatere posterne (selv om jeg godt kan stadigvæk skrive og læse fra databasen). Hvad kan være årsagen. Nogen ide hvad er der gået galt. jeg har naturligvis efterfulgt den samme fremgangsmåde. Er der nogen, der kan give mig en ide om hvordan kan problemet løses?
Avatar billede mema Nybegynder
16. marts 2006 - 16:47 #1
Ingen besked. Så lukker jeg spørgsmålet:-(