Avatar billede cbotved Nybegynder
09. marts 2006 - 14:50 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Designe logo til internetbutik

Hejsa!

Jeg søger en person med friske idéer som kan designe et logo til en allerede eksisterende webbutik.

Butikken hedder CoolShirt.dk og vi sælger studietrøjer til gymnasier, efterskoler, folkeskoler, virksomheder... u name it.

Der er visse faktorer som skal være med:

Selve firmanavnet skal indgå

Det skal være skrevet med skrifttypen: AGENCY FB

Hele logoet skal være flot, men ikke mere detaljeret end at det skal kunne trykkes i 1 farve

Hvis det er muligt, må det gerne være sådan at der laves 2 versioner. en i en version med 1 farve til tryk og en anden i flere farver til web og papir.

Logoet skal også kunne relatere til både navnet samt måske gerne de produkter vi sælger.

Kontakt mig gerne på mobil: 40 82 95 92 eller MSN: christian@coolshirt.dk

Der udbydes 1500 kr. til den bedste løsning.
Avatar billede cbotved Nybegynder
09. marts 2006 - 16:13 #1
Jeg kommer lige med en ekstra ting som kunne være vildt fedt.

Vi er nemlig igang med at åbne flere virksomheder i samme stil.

Fx. CoolBook.dk

Derfor ville det være cool hvis man kunne genbruge logoet på en eller anden måde, så der var en gyldentråd.
Avatar billede venchil Nybegynder
09. marts 2006 - 21:27 #2
Har lavet et udkast, der skal selvfølgelig lægges mere arbejde i det, men jeg skal lige vide om jeg er helt galt på den, og hvis ikke, hvad der kan gøres bedre...

http://www.madskjaer.dk/images/coolshirt.jpg

To udgaver, ved ikke om du bedst kan lide afrundede hjørner.
Avatar billede cbotved Nybegynder
09. marts 2006 - 21:42 #3
Som jeg også lige har skrevet en e-mail til en anden kandidat med, så er det jo ikke ligefrem det helt vilde design som er foreslået. Med andre ord, ville jeg jo selv have kunne lave det i Paint. Og der er jo heller ikke den helt store forskel på dit bud venchil og vores nuværende.

Nu håber jeg ikke I tager det for tungt, jeg ønsker blot at få et flot logo ud af det her.
Avatar billede andre_h Nybegynder
10. marts 2006 - 00:41 #4
"Deadline"/sidste frist?
Avatar billede cbotved Nybegynder
10. marts 2006 - 07:21 #5
ASAP - men hvis vi siger 30 marts 2006
Avatar billede klund99 Nybegynder
10. marts 2006 - 09:12 #6
Der kommer et par forslag fra mig senere idag.
Avatar billede klund99 Nybegynder
10. marts 2006 - 11:08 #7
Jeg forsøgte at sende dig en mail, men det var ikke muligt.

Jeg har arbejdet på en ide til sitet Coolbook.dk
Hvis du kan lide det kan jeg lave noget i samme stil til Coolshirt.

http://peecee.dk/?id=31500
Avatar billede cbotved Nybegynder
10. marts 2006 - 11:18 #8
klund99- det ser OK ud.

Dog kan jeg til alle fortælle at temafarven til CoolShirt.dk er Orange og den til CoolBook.dk er Lyseblå.

Jeg samler sammen på jeres forslag og vælger en "vinder" når deadlinen er løbet.
Avatar billede venchil Nybegynder
10. marts 2006 - 14:13 #9
Så har jeg arbejdet lidt mere på mit forslag... Legede lidt med at det er "cool" - altså koldt, så der er kommet noget is på. Hvad der helt præcist er lavet:

1. Der er kommet is på, den kan selvfølgelig laves mere detaljeret, men hvis du ikke kunne lide det, ville jeg ikke bruge for lang til på det.

2. I'et i Shirt er blevet skiftet ud med en lille T-shirt.

3. Der er kommet en lille highlight på hele logoet (ikke isen)

Håber du kan lide det :)
Avatar billede venchil Nybegynder
10. marts 2006 - 14:19 #10
Glemte lige at give dig en URL: http://www.madskjaer.dk/images/coolshirt2.jpg
Avatar billede weblex Nybegynder
10. marts 2006 - 20:56 #11
Hvad med:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10961

...du vil sikkert sagtens kunne lave det i Paint også - men hovedsagen er, at det gjorde du ikke :)
Avatar billede venchil Nybegynder
10. marts 2006 - 21:33 #12
Sad lige og legede lidt, og kom frem til dette:

http://madskjaer.dk/images/coolshirt3.jpg

Det kan måske se lidt kedeligt ud, jeg ved ikke hvad du synes, men det vigtigste (for mig) er, at det er stilrent... Hvis man drejer sig hoved 90 grader vil man kunne se, at det øverste (egentlig selve logoet) er et C og et S (Agency FB), der er sammensat.

Jeg synes selv dette er bedre end det andet, men det er selvfølgelig helt op til dig!
Avatar billede weblex Nybegynder
10. marts 2006 - 21:39 #13
me like...:)

Men hvorfor vende det?
Avatar billede venchil Nybegynder
10. marts 2006 - 21:42 #14
Hvorfor ikke :P? Ej, kan godt være jeg laver en version hvor det er vendt i morgen, det er jo hurtigt. Tak :)
Avatar billede weblex Nybegynder
10. marts 2006 - 21:47 #15
Hvis du laver halvanden kilo på den idé skylder du mig en kold... :)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. marts 2006 - 14:57 #16
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
12. marts 2006 - 20:51 #17
hmm uploadsiden ser ikke ud til at fungere.
Så se istedet:
http://www.badongo.com/pic.php?file=cool+shirt+1__2006-03-12_1coolshirt.gif
Avatar billede khalus Nybegynder
13. marts 2006 - 17:08 #18
Et forslag fra min side af:
http://www.kls.1go.dk/fx/coolshirt.html
Hvis du bare er den mindste smule interesseret og evt. vil have ændringer så skriv på khalus[snabela]hotmail[dot]com (jeg bryder mig ikke om spam mails).
Avatar billede lp-freak Nybegynder
13. marts 2006 - 19:35 #19
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. marts 2006 - 10:56 #20
Avatar billede klund99 Nybegynder
18. marts 2006 - 13:56 #21
Avatar billede dkshero Nybegynder
23. marts 2006 - 15:36 #22
hej jeg har lavet nogle foreslag som kan ses her (:

http://kreo.dk/exp/coolshirt.htm

og jeg vil med glæde lave et ekstra logo til coolbook eller ændre i dem her.

mvh.
    mads rasmussen
    kreo.dk (under opbygning)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
23. marts 2006 - 17:42 #23
Du må ikke reklamere for andre sites herinde
Avatar billede dkshero Nybegynder
23. marts 2006 - 20:22 #24
ups undskyld /:
Avatar billede innercitydk Nybegynder
24. marts 2006 - 09:46 #25
:)
Avatar billede zero1 Nybegynder
30. marts 2006 - 23:58 #26
Avatar billede ruhe Nybegynder
31. marts 2006 - 09:08 #27
Hej
Ville høre om I havde taget en beslutning??
Mvh Ruhe
Avatar billede 8l Nybegynder
03. april 2006 - 09:28 #28
Kan vi få en afgørelse?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
05. april 2006 - 11:20 #29
please :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
08. april 2006 - 10:31 #30
Det mindste I kan gøre er da at give noget feedback. Der er en del brugere der har brugt lang tid på denne opgave, så kom nu med en afgørelse ;)

Vh
Avatar billede cbotved Nybegynder
09. april 2006 - 16:21 #31
I må meget undskylde, men jeg havde desværre lagt deadlinen midt i at jeg var taget til Val Thorens for at få lidt sne under føderne...

Vi er meget taknemlige for de mange forslag som vi netop sidder og kigger igennem for at finde den bedste.

- og bare rolig I skal nok få vinderen at se, da der faktisk er nogle super gode imellem...

But I'll be back soon !! :D
Avatar billede cbotved Nybegynder
12. april 2006 - 00:39 #32
Godt.... så blev "vinderen" fundet...

Det blev Morten Lund, med er god serie af muligheder, som gør at de forskellige logoer associerer til hinanden, dog uden at være for omfattende...

I kan se det (næsten) færdige resultat online: www.coolshirt.dk
(vi er igang med at pusse det lidt af endnu)
Avatar billede cbotved Nybegynder
12. april 2006 - 00:41 #33
Jeg glemte helt at takke for de mange bud, store som små... Tak!