Avatar billede tolderberg Nybegynder
09. marts 2006 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning i Word 2003 iretere mig!

Hej folkens

Min Word opfører sig underligt.
Jeg kan ikke se sidehovedet/foden når jeg vælger udskriftslayout, og det synes jeg er belastende. Jeg er vandt til det andet, og jeg skal til at skriv en stor opgave, så please få det til at være normalt. Er det noget med normal.dot?
Avatar billede supertekst Ekspert
09. marts 2006 - 12:42 #1
Prøve at flytte musen op i "toppen af papiret" - der skulle komme en ikon med to modsat-rettede pile - prøv herefter at klikke.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
09. marts 2006 - 12:51 #2
Okay, Ja det vidste jeg ikke. Tak for svaret.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
09. marts 2006 - 12:52 #3
--> supertekst
Er det ikke noget med at du skal svare for at få point. Det er længe siden jeg har været her sidst...
Avatar billede supertekst Ekspert
09. marts 2006 - 13:32 #4
Jo - så får du et svar- når du er tilfreds med det.