Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 22:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl Ved Opstart

Hej, jeg har en bærbar som der er sket en system fejl på.
Og hver gang jeg prøver at installere windows xp på ny kommer der en blå skærm hvor på der står at /system mappen mangler. nogen der har et hint til hvordan jeg løser problemer??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 22:35 #1
Velkommen til Eksperten :-)

Her er nogle gode råd:

1) Læs venligst http://expfaq.1go.dk .. der står en masse om hvordan Eksperten fungerer

2) Læs altid det der står i de orange bokse, da de fortæller dig noget vigtigt

3) Da du ikke har læst #2 ordentligt, er du kommet til at oprette dit spm i en forkert kategori.
Flyt venligst dit spm til: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

Flyt af spørgsmål:
1) Læg et svar (f.eks. "Flytter spørgsmålet")
2) Marker dit svar i boksen til venstre
3) Kontroller om dit svar er markeret
4) Husk at kontrollere om dit svar er markeret
5) Hvis dit svar er markeret, klik på Accepter-knappen.
6) Kontroller om dit svar er accepteret
7) Husk at kontrollere om dit svar er accepteret
8) Hvis dit svar er accepteret, forsæt til punkt 9, ellers fortsæt fra punkt 2 igen
9) Hvis alt er iorden, opret samme spørgsmål i den rette kategori. Læg evt et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

*** Husk at læse punkter 1 og 2.. ikke kun 3 :-)

/theSurfer
Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:09 #2
yessir
Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:11 #3
det bare fint
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:14 #4
Hehe.. du skal lige kigge "Flyt af spørgsmål"-instruktionerne igennem igen.. :-)
(dit svar er ikke accepteret endnu)

/theSurfer
Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:19 #5
glem det.. gidder ik til at læse 1000 sider så sent på aftenen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:25 #6
Jeg tror at du har misforstået noget ang "Flyt af spørgsmål"-instruktionerne..
Det var dem jeg skrev i indlægget 08/03-2006 22:35:37, at du skulle læse.. :-)

Det andet kan du læse senere.. men helst snart..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:31 #7
Sådan! :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:39 #8
Har du lagt mærke til, at vi har fået karme..? :-)

Der står " http://www.eksperten.dk/spm/693700 skod " ( 8/3 2006 23:11 ):
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=thesurfer&option=karma

Der står " http://www.eksperten.dk/spm/693700 fjols " ( 8/3 2006 23:12 ):
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kjeam&option=karma

Der står:

Inden du begynder at stille spørgsmål som "hvem er det fra???", "hvorfor kan man ikke se navnet på vedkommende???", osv:

Karma-systemet opstod en dag, hvor admin havde det ad h* til.. så tænkte jeg: "jeg vil ikke være den eneste, der har det ad h* til.. brugeren skal også kunne lide! Jeg laver et nyt system, hvor folk ANONYMT kan svine hinanden til! Ja, jeg gør!", sagde admin.. og violá.. Karma-systemet opstod..

Som sagt er det et anonymt system.. man kan ikke se hvem der har givet karma..
Der har været oprettet en million (eller næsten) spm ang. karma.. med samme resultat:

1) Karma-systemet er her for at blive

2) Man kan ikke se hvem det er, der har givet karma

3) Admins/IDG gider ikke at tage fingeren ud af en vis del af deres anatomi, for at fjerne karma-systemet, som ødelægger ekperten.dk

4) Et nyt alternativ er startet op.. http://www.uniteit.dk .. UniteIT.dk er lavet AF brugerne, TIL brugerene.. og der er der ikke noget karma-system :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. marts 2006 - 23:41 #9
"vi har fået karme" skulle ha' været "vi har fået karma"..

"så tænkte jeg" skulle ha' været "så tænkte han" (altså, admin selv tænkte det efterfølgende)

PS: Du vil støde på en masse stavefejl, her på Eksperten..
De fleste er virkeligt stavefejl.. andre ting, er noget Eksperten.dk (af en eller anden mystisk årsag) fjerner.. det sker engang imellem..

/theSurfer
Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:41 #10
Jaja! slap af, hehe...
Avatar billede kjeam Nybegynder
08. marts 2006 - 23:43 #11
Bare fordi du er lidt klogere end mig behøver du ikke at komme med alt muligt... jeg er også lige oprettet mig herinde, så jeg skal lige kunne finde rundt herinde