Avatar billede irma_n1 Novice
08. marts 2006 - 20:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

motorola v3 modem

jeg har fået en v3 og når jeg instalerer software på pc til at koble mobilen til pc'en er der forbindelse MEN når jeg prøver at overføre filer fra pc til mobil får jeg at vide at det kan man ikke fordi modemadministration er slået fra...

Er der nogen der har haft ligende problemer
Avatar billede backside Nybegynder
08. marts 2006 - 20:25 #1
Står alt om filoverførsel ikke i manualen?
Avatar billede irma_n1 Novice
08. marts 2006 - 20:27 #2
nope...men har lige downloadet noget uofficielt software og nu virker det!!! ENDELIGT