Avatar billede swil Nybegynder
08. marts 2006 - 17:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mail slettes "helt" i Outlook 2003

Når jeg sletter en mail i outlook 2003, forsvinder den helt, den gemmes ikke i papirkurven først - det vil jeg gerne, men kan ikke finde det i opsætningen nogen steder.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. marts 2006 - 18:58 #1
Hvis du nu højreklikker på fx sendt post kan du oprette en ny mappe der hedder slettet post.
Avatar billede swil Nybegynder
08. marts 2006 - 19:01 #2
Det er ikke det der er problemet, når jeg trykker delete på en mail, forsvinder den helt, den lægges ikke i papirkurven først - og det er det jeg gerne vil have.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. marts 2006 - 19:07 #3
Det bliver den heller ikke her, men bliver lagt ned i slettet post, har samme mail installeret. Det kan ikke lade sig gøre den går over Recycle bin.
Avatar billede swil Nybegynder
08. marts 2006 - 19:12 #4
Undskyld, så udtrykte jeg mig forkert. I Outlook er der en mappe der hedder slettet post og har en papirkurv som icon, deraf navnet papirkurv ovenfor.

Men slettet post kommer ikke ned i denne mappe, men forsvinder. På samme måde som hvis man trykker shift/delete - så forsvinder en mail også helt.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. marts 2006 - 19:19 #5
Under indstillinger>andet er du da kommet til at sætte tøm mappen slettet post ved afslutning til?
Avatar billede swil Nybegynder
08. marts 2006 - 19:24 #6
Nej det har jeg tjekket. De forsvinder også med det samme. Men hvis mine mails står som ulæst, forsvinder de ikke, men kommer ned i mappen "slettet post".
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. marts 2006 - 19:26 #7
Tror du har 2 muligheder: systemgendannelse tilbage til et tidspunkt hvor det virkede, eller en geninstallering af Outlook 2003.
Avatar billede swil Nybegynder
11. marts 2006 - 09:07 #8
Jeg har repareret Outlook, men fejlen er der stadig - er det ikke "bare" et opsætningsproblem?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. marts 2006 - 09:42 #9
Du kan prøve at gå ind i konfiguration af e-mail>datafiler og se om du kan ændre noget derinde så det kommer til virke.
Avatar billede swil Nybegynder
11. marts 2006 - 13:42 #10
John: Jeg oprettede ny outlook.pst og flyttede alle mails derover og derefter blet slettede mails stående i "stellet post" - tak for hjælpen. Send et svar og du får points.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. marts 2006 - 14:59 #11
Godt du fik det løst.)