Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 13:22 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Karma forvirring

nu er jeg ny her, men bliver allerede chikaneret på min karma af en anonym bruger. Er dette standard her på E, er der virkeligt så mentalt retarderede folk på denne side at de ikke har andet at gå op i?

Hvis karmaen er anonym og man anmelder det for misbrug, kan coadmin så se hvem der har uddelt karmaen?

Det er da for langt ude det her
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 13:24 #1
Hejsa

http://www.eksperten.dk/spm/693183

Yep det er alm kotyme herinde
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 13:35 #2
ja det ser da sådan ud. Har besluttet mig kun at give positiv karma, da alt andet jo starter en shit storm
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 13:47 #3
nej huset det er ikke det normale... De fleste opfører sig pænt og giver karma på fornuftigvis, men der ER brugere som ikke helt har nået at opdage alm. dannelse/venlig optræden.

Du kan sagtens anmelde til coadmin, de kan kigge på om karmaen i det aktuelle tilfælde skal slettes.

Der optræder ikke brugernavn i den personlige karma liste, hvilket jeg da vil opfordre til kommer til at ske...
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 13:52 #4
Lady> Så længe karma er sober, så kan folk skrive alt det de ønsker :D

Du kan se hvor mange svinske jeg har med ord som fjols, evnesvag osv, og de står der stadig trods anmeldelse, såd en holder ikke lady
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 13:54 #5
det vil sige at coadmins enten er overbebyrdede eller meget sløve? synes ikke der sker en fis på trods af at jeg anmelder hver gang den pågældende undskyldning for et menneske opdaterer karmaen
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 13:58 #6
De er på ingenmåde sløve. De har bare ikke værktøjerne til at gøre det bedre med.
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 14:01 #7
nej jeg har ikke kigget i din karma, men at konkludere at alle skriver dårlig karma fordi du selv bliver flamet og en del andre også er ramt, det er ret generaliserende...

Jeg har f.eks. ikke belemret dig med dårlig karma og jeg er sikkert ikke den eneste (har du nok karma entries til at alle brugere på eksperten har været forbi?)
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 14:07 #8
Kommentar: ladyhawke

Hvor mange profiler vil du se er smadret før du finder ud af det er ret mange dere r ramt?
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 14:09 #9
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2006 - 14:12 #10
spring op og fald ned på de karmaer - ignorer dem.
der er desværre nogle "blebørn" som synes det er sjovt at svine folk til, og vi kan desværre ikke gør noget ved det, da karma kan gives anomymt.
har indtryket af at co-admins er p....trætte af det, men de har ikke redskaberne til at stoppe det.
Gør som vi andre: ryst på hovedet og glem dem.
Avatar billede ladyhawke Novice
07. marts 2006 - 14:13 #11
Jeg sagde ikke at der ikke var et problem! Men du fremmer bestemt ikke en fornuftig holdning ved at generalisere (og dermed anklage brugere som HAR fundet ud af at gøre det ordentligt)

Jeg har set at john_stiger er ramt, men også han har fået alm. fornuftig karma, lige som du sikkert har...
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 14:13 #12
hey john stigers har jeg lige givet god karma he he. Men coadmins må da have mulighed for at deaktivere de nødder der ødelægger en god hjemmeside for vi andre, ja undskyld mit temperement, men de skulle have en størrelse 46 caterpiller støvle lige i tænderne.
Jeg bliver dizzet over et spm hvor kun jeg og john stigers har indlæg, da jeg kun har god erfaring med john stigers, går jeg bestemt ud fra det ikke er ham, så personen der chikanerer har ikke engang intelligens nok til at komme med relevante indlæg selv
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 14:16 #13
Enig drgonzo, men coadmins kan ikke se hvem der smider karma hvis ikke den er underskrevet, så beklageligt kan de intet gøre.
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 14:22 #14
kan de virkelig ikke se det? nu er den søreme også blevet fjernet.. utroligt
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 14:23 #15
Niks det kan kun admin hvis han tjekker database :D

Kan godt sluge dem jeg får hvis de er sober, men når det kommer til tilsvining af mine artikler ene og alene for at svine, så er det sgu nok
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 14:25 #16
ja jeg bliver svinet for at skrive "viiiiiiiiiiiiiiild" hvilket vist nok er den korrekte tekniske betegnelse for en alienware comp ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2006 - 14:41 #17
drgonzo> den er kommet tilbage nu...
Avatar billede huset Praktikant
07. marts 2006 - 14:43 #18
Hehe og det samme her JS :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2006 - 15:53 #19
john - mangler et svar fra dig på mit socket 775 køler spm, så du kan få point.. Har du checket at den er tilbage eller har du selv lagt den ;-)
Avatar billede Stigers Juniormester
08. marts 2006 - 11:00 #20
LOL - sorry drgonzo  - skal lige af med den her:
Min karma:
Denne bruger, har oprettet en extra bruger konto. Det ses tydeligt ud fra dit kendskab til E. Men du påstår jo at det ikke er tilfældet. Overbevis mig om det modsatte, og denne karma bliver ændret.

Sikke en båtnakke!
Jeg har ikke 2 aktive kontoer, det er jo brud på reglerne - men JA! jeg er gammel bruger af experten - 6 år!
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2006 - 11:21 #21
Citet din karma esuger:

Sikke en løgner. Siger i et spørgsmål at han er ny bruger og i det næste at han har været på E i 6 år. Skriver som en tidligere narhat og under alle omstændigheder har denne nye bruger allerede bevist at han intet aktiv er for Eksperten. Kommer tilsyneladende kun for at deltage i de latterlige karmadiskussioner. Gør E og de seriøse brugere en tjeneste, smut igen med det samme...
Især denne griner jeg totalt af

"Gør E og de seriøse brugere en tjeneste, smut igen med det samme"

Seriøse brugere gemmer sig ikke bag anonymitet, så try again tøsedreng *GH*
Avatar billede huset Praktikant
08. marts 2006 - 11:26 #22
Citet = Citat

Kan ikke ramme tasterne pga den latterlige humor de tumper smider for dagen *LOL*
Utroligt de ikke har noget bedre at tage sig til end at chikanere andre.
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. marts 2006 - 11:53 #23
ja det er sku ikke humor de mangler, nærmere seriøsitet.. De folk der chikanerer her på E tvivler jeg på har haft et eneste seriøst indlæg i et spm
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. marts 2006 - 11:54 #24
Nyt koncept på E - Støttekarma, så vi ikke bryder grædende sammen over alle de hårde ord ;-)
Avatar billede Stigers Juniormester
08. marts 2006 - 15:16 #25
Ny bruger men været på E i seks år - tænk lidt over den sætning "anonyme karmagiver".
Jeg ER og BLIVER en NY bruger (bruger oprettet 7/3 ´06)

Fatter du hat?
Avatar billede Stigers Juniormester
08. marts 2006 - 15:18 #26
Kommentar: huset

"Seriøse brugere gemmer sig ikke bag anonymitet, så try again tøsedreng *GH*"

Right on the spot!

Seriøse brugere skriver navn i karma!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2006 - 15:50 #27
Tjah...
Tjek om esuger er aktiv...

KOM SÅ MED DEN FORPULEDE KARMA! JEG SKIDER DEN ET STYKKE!
Ufatteligt at såkaldte seriøse brugere giver dårlig karma til en bruger der siger sandheden - og netop giver karma pga. det ....

tsk tsk - der røg den seriøsitet sig vist en tur!!!
Avatar billede c-holst Novice
09. marts 2006 - 17:04 #28
for at gøre det hele ekstra speget, er det også yderst populært at give karma'er i andres navne.
får jeg en karma, som ser urealistisk ud, henvender jeg mig til brugeren, og beder vedkommende opdatere sin karma, hvorefter jeg anmelder den falske, de forsvinder som regel...

kig lidt i denne kategori, og du vil finde lidt mere infor om coadmins arbedjvilkår eller mangel på samme
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. marts 2006 - 19:12 #29
Ja det tyder på at brugerne sejler lidt deres egen sø på denne side.. alt dette kunne jo undgås ved at fjerne muligheden for at ligge anonym karma.. Har kigget lidt i andre tråde, og det ser ud til at coadmins ikke har de bedste vilkår her på siden. trist da det jo er en fed side.
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. marts 2006 - 19:13 #30
selvom jeg udelukkende har meget gode karma tildelinger så er min samlede karma ikke helt i top.. what´s up with that?

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=drgonzo&option=karma
Avatar billede drgonzo Praktikant
09. marts 2006 - 23:50 #31
tror jeg lukker her.. Tak for alle de fine indlæg og en god og sober tone
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2006 - 07:45 #32
drgonzo>> hvis du har fået Karma før 2005 så kan det tælle med, men ikke blive vist i din liste, en fejl som flere er udsat for og som eksperten er blevet gjort opmærksom på
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2006 - 08:06 #33
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2006 - 08:28 #34
ok, så ved jeg ikke helt hvad der er årsagen, men generelt ser det ud til at karma systemet har en hel del mangler...
Avatar billede huset Praktikant
10. marts 2006 - 08:50 #35
Kommentar: ladyhawke

Svært for ham at få karma i 2005 når hans bruger er oprettet i år :D
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2006 - 10:38 #36
huset> ja det fangede jeg da john_stigers skrev det (med link og det hele) :O)