Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2006 - 16:41 Der er 3 kommentarer

Sidehoved, men i margen og ikke i top.

Hej, er der nogen, der ved, hvordan man kan lave en tekst i margenen ?

Fx

en titel på hver anden side
og afsnittets navn (dvs. overskrift 1) på de andre sider

og desuden sidetal på alle sider (men stadig i margen og ikke i sidehoved/sidenfod)

Giver det mening?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2006 - 09:04 #1
Åben sidehoved/sidefod - indsæt en tekstboks og flyt den til margen - formatter evt. tekstboksen - indskriv teksten heri - Indsæt felt for NumPages.
Sideopsætning: Layout - forskellig lige og ulige.

Det kan måske give inspiration ?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2006 - 12:48 #2
hvordan flytter jeg den tekstboks til margen hvis jeg har indsat den i sidehovedet?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2006 - 13:48 #3
Træk den over i venstre eller højre side - mens sidehoved/fod er åben