Avatar billede skywalker1 Nybegynder
06. marts 2006 - 10:15 Der er 1 kommentar

Farvelaser - A4 - til kant

Er der nogle af Jer, som kender en farvelaserprinter, som kan printe på A4 papir til kant? Det behøver ikke være høj fotokvalitet.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. marts 2006 - 10:53 #1
Jeg er ikke bekendt med nogen lasere, der kan printe til kant. Det skyldes primært opbygningen af printerne, hvor de skal have et område af papiret at gribe i, for at føre papiret gennem mekanikken.

Så mit umiddelbare svar er nej... ("umiddelbare" - fordi der jo hele tiden kommer ny teknologi. Jeg har bare ikke set sådan en laserprinter endnu)