Avatar billede janze Nybegynder
05. marts 2006 - 15:23 Der er 6 kommentarer

Actiontec 802.11b problem.

Jeg har en ActionTec Wireless 802.11b adapter.
Der er et problem med det, den bliver ved med at gå ud, og når jeg kigger på programmet som følger med driveren, står der at driveren ikke kan indlæses.

Jeg har gamle drivere på, men kan åbenbart ikke få dem installeret da det hele tiden sætter sig fast når jeg prøver at opdatere.
adapteren er tændt i 30sekunder eller deromkring.
og det er som om at nu længere jeg lader computeren stå, jo længere tid kan adapteren holde sig tændt.

udover det med driveren, er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

Jeg vil prøve at installere driveren senere når adapteren kan holde sig lidt længere tændt.

når jo, og jeg kan ikke fjerne den fra enhedshåndtering når den er gået ud, selvom der står at den er installeret og aktiv.
og jeg kan derfor ikke rigtig geninstallere den når den er gået ud.

Mvh. Jannik.
Avatar billede backside Nybegynder
05. marts 2006 - 15:44 #1
Husk at fjerne hardware inden du fjerner software.
Avatar billede janze Nybegynder
05. marts 2006 - 15:47 #2
Jeg har egentlig ikke taget usb stikket ud før jeg prøvede at fjerne driveren, for da der stod at den ikke kunne indlæse driveren tænkte jeg at det kunne være det samme..
Men det vil jeg prøve, tak.
Avatar billede backside Nybegynder
05. marts 2006 - 16:00 #3
Og tit skal du inst. software INDEN du tilslutter hardware.
Avatar billede janze Nybegynder
05. marts 2006 - 16:15 #4
Man kan ikke installere driverne før .
Det har virket før på min gamle computer skal det måske lige siges.
men på det sidste har det hverken virket på den gamle eller den nye.
Avatar billede backside Nybegynder
05. marts 2006 - 16:19 #5
Jeg skriver også "Software", ikke drivere. De kommer jo først når du tilslutter hardwaren.
Avatar billede janze Nybegynder
05. marts 2006 - 16:20 #6
Der er ikke rigtig nogen software at installere..