Avatar billede comitel Nybegynder
05. marts 2006 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Topbanner til Nethandler.dk

Jeg er igang med at udvikle siden nethandler.dk der bliver en online bruger-til-bruger auktion. Som det ses på siden mangler topbanneret som skal placeres i den hvide boks øverst. Bredden må ikke overstige selve sidens bredde under banneret. Jeg havde tænkt mig at banneret skulle indeholde

- navnet "Nethandler.dk" - gerne i lidt mørkerød skrift med en gylden kant udenom. Evt. en smule oplyst bagfra.

- teksten "Hvor længe tør du vente?" (priserne på auktionerne falder indtil varen bliver solgt, blot til oplysning)

- billede af en auktionshammer, en masse glade mennesker etc.

Har du en anden idé end dem jeg har her er jeg meget åben for forslag.
Avatar billede ruhe Nybegynder
05. marts 2006 - 18:14 #1
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. marts 2006 - 09:04 #2
Avatar billede comitel Nybegynder
09. marts 2006 - 08:01 #3
Ruhe: Det ser godt ud - kan jeg få banneret som pdf i god opløsning er pointene dine. Tak for forslaget bill20 :-)
Avatar billede ruhe Nybegynder
09. marts 2006 - 08:10 #4
En pdf er klar til dig :-) hvilken mail vil du gerne have jeg skal sende den til?
Avatar billede comitel Nybegynder
09. marts 2006 - 08:17 #5
Den vil jeg gerne have på ja(ad)netgaden.dk - hvordan trykker jeg pointene igennem til dig?
Avatar billede ruhe Nybegynder
09. marts 2006 - 09:25 #6
Filen er sendt til din mail og du burde kunne trykke pointene igennem nu (har oprettet et svar i stedet for en kommentar)
Avatar billede comitel Nybegynder
09. marts 2006 - 20:25 #7
Hej - tak for det