Avatar billede janjacobsen Nybegynder
05. marts 2006 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apache 2, MySQL 5, PHP5 problemer

Jeg har installeret Apache 2, MySQL 5 og PHP5 på min FreeBSD 6 maskine og alle disse services kører nu.
Jeg har migreret fra en Fedora 2, Apache 1.3 og PHP4 til denne maskine og har flyttet mine webfiler som de var og har importeret alle sql-databaserne. Jeg kan åbne for phpmyadmin og arbejde fra det - men.

Fatal error: Call to undefined function session_start() - lidt session probs
Fatal error: Nesting level too deep - recursive dependency? in Unknown on line 0 - i hver en mappe.

Jeg har kigget dybere i diverse forums, hvor de beskriver en apache bug i Apache 1.3 - men dette er 2.0

Jeg vil bare gerne have det til at køre i dag
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
05. marts 2006 - 15:15 #1
Jeg får denne fejlmeddelelse når jeg prøver at genstarte, starte apache:
[warn] (2)No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept Filter
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
05. marts 2006 - 15:26 #2
[warn] (2)No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

Enkelt problem er løst.
accf_http_load="YES" er tilføjet i /boot/loader.conf
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
05. marts 2006 - 15:54 #3
Jeg har løst problemet.
Jeg installerede phpwiki via ports og genstartede apache - så virkede det
Jeg ved ikke hvorfor, men der blev installeret noget posix som der ikke var på maskinen i forvejen.
Over and out.
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
05. marts 2006 - 15:54 #4
.