Avatar billede fjammi Nybegynder
02. marts 2006 - 17:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pris for logo

Hej

Hvad vil det koste at få lave et logo ala dette http://www.scitech.org.au/_images/logo_sport.jpg
Det skal være i høj opløsning
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2006 - 18:23 #1
Avatar billede fjammi Nybegynder
02. marts 2006 - 19:02 #2
Hej Weblex

Vil du prøve at lave det farven #CC3300.
Sportsgrenene som logoet skal repræsentere er: Fodbold, Håndbold, Golf, Ishockey, Motorsport, Cykling, Tennis, Amr. fodbold
Har du mulighed for at lave det med disse sportsgrene?
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2006 - 19:57 #3
Jeg kan sagtens lave det i andre farver. Desværre kan jeg ikke klare alle ovennævnte sportsgrene. Jeg bruger nogle ganske simple shapes i Photoshop, men desværre er de af svingende kvalitet og ikke lige dækkende dit behov.
Avatar billede fjammi Nybegynder
02. marts 2006 - 20:42 #4
Nå ok. Skal helst være med disse sportsgrene, eller i hvert fald en af dem som den store figur.
Vil gerne give lidt for det hvis det bliver godt.

Tak for dit forslag weblex
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2006 - 21:46 #5
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10956

Her får Golf, Ishockey, Tennis, Amr. fodbold + et par stykker mere. Var det noget :)
Avatar billede fjammi Nybegynder
02. marts 2006 - 21:55 #6
Ja det var meget bedre, men for at være besværlig vil jeg godt hvis det enten kan være fodbold eller håndbold der er forrest, for det er hovedsportgrenene:-)
Avatar billede weblex Nybegynder
02. marts 2006 - 22:00 #7
Og der må jeg melde pas, desværre :/
Avatar billede fjammi Nybegynder
02. marts 2006 - 22:12 #8
Nå ok, ser lige om der andre der kan lave det ellers kan det godt være at jeg vil bruge dit...
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. marts 2006 - 00:12 #9
Hej
Mit forslag: http://virksaa.1go.dk/exp/692193/logo_s.jpg
Jeg retter det til, hvis det bliver valgt. Det er i øjeblikket som vektor, så opløsning er intet problem.

//flashnoob
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. marts 2006 - 00:14 #10
(mit link skal kopieres ind i browseren, før det virker :) )
Avatar billede fjammi Nybegynder
03. marts 2006 - 10:32 #11
Hej Flashnoob.
Det er perfekt, kan du ik sende en mail til j_udsen@hotmail.com
Avatar billede ruhe Nybegynder
03. marts 2006 - 11:57 #12
Er sagen afsluttet?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. marts 2006 - 12:57 #13
Hej fjammi
Jeg sender en mail, så snart jeg kommer hjem fra arbejde.
Avatar billede fjammi Nybegynder
03. marts 2006 - 18:38 #14
Ja vælger flashnoobs forslag
Avatar billede fjammi Nybegynder
29. april 2006 - 12:34 #15
flashnoobs vil du ligge et svar, så du kan få dine point
Avatar billede flashnoob Nybegynder
29. april 2006 - 15:42 #16
Svar :)