Avatar billede flashit Nybegynder
02. marts 2006 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lås billede

Hej E.

Jeg er total Word idiot, så jeg undskylder på forhånd hvis der er for nemt :-)

Men jeg har en tabel på en side. På denne side er der et billede som fylder hele siden. Dette billede har jeg flyttet ind bag teksten, så tabellen ligger ovenpå.

Kan man låse billedet, så man ikke kan komme til at flytte rundt på det?

Det skal bruges i en .dot fil, men det har vel ingen betydning.

/jakob
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2006 - 13:27 #1
hvis du lægger billedet ind i sidehovedet ligger det fast/låst.
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2006 - 13:28 #2
baggrundsbilleder, vandmærker o.s.v. bør altid ligge i sidehoved/-fod, da de så altid ligger på samme placering fra side til side.
Avatar billede flashit Nybegynder
02. marts 2006 - 14:01 #3
Men billedet skal jo fylde hele siden?
Avatar billede hcma Novice
02. marts 2006 - 14:40 #4
det er heller ikke noget problem - bare træk billedet ud til den størrelse du vil have og formater det til at ligge bag tekst. Luk så sidehovedet og sæt din tabel ind helt normalt.
Avatar billede flashit Nybegynder
29. juli 2006 - 17:33 #5
hcma. Giver du ikke et svar, så er det P :-)
Avatar billede hcma Novice
29. juli 2006 - 18:41 #6
svaret kommer her :o)
Avatar billede flashit Nybegynder
29. juli 2006 - 21:05 #7
TAK :-)